Roquelaure

21 mei 2017 - Yelloh village Camping Le Talouch, Frankrijk

Ik ben er achter gekomen dat de lijn die de kaart aangeeft waar we nu zitten niet de juiste afstand aangeeft, we hebben in totaal 1050 km er nu opzitten tot op camping Lallé.

Ook moet ik eens kijken hoe ik foto's eraan toe kan voegen, thuis werkt dat allemaal perfect maar hier op je ipadje is dat behelpen, maar het zal me lukken, ik geef niet op.

Na weer een nachtje slapen en nogmaals proberen heb ik wat foto's van camping Lallé geüpload.

De gezamenlijke maaltijd was supergezellig en ook erg lekker, Hanny had weer erg haar best gedaan. Met zijn allen, in totaal 12 personen aan tafel, zelfs Jos en Hanny en zoon Dave met vriendin Larissa.

De nacht van woensdag op donderdag heeft het flink geregend, maar 's-morgens scheen de zon weer en was het weer heerlijk weer.

Donderdag en vrijdag lekker vakantie, dus niet veel doen en lekker luieren.

Omdat er vandaag vrijdag weer wat regen voorspeld is heb ik de spullen buiten, luifel en stoelen etc. vast opgeruimd zodat die droog op hun plek in de auto liggen.

Morgenochtend, zaterdag gaan we verder naar het zuiden en gaan naar camping Le Talouch bij Roquelaure.

Daar blijven we weer een tijdje, hoe lang weten we nog niet precies,  vandaar willen we richting kust in de buurt van Biaritz.

Na een redelijk rustige rit, deels over binnenwegen en een gedeelte over de A20 van Brive tot Montauban naar Auch gereden, vandaar een stukje nog naar Roquelaure.

Daar aangekomen op de camping kwamen Arnold en Hetty net naar buiten en herkenden ons direkt, leuk dat we er weer waren.

Wij zijn op dezelfde plek gaan staan als vorig jaar en waren al snel klaar, daarna zijn

We nog wat boodschappen gaan halen voor het weekend bij de supergrote LeClerc.

Morgen wordt het prachtig weer en ook de rest van de week blijft het uitstekend.

1. Theo:
    21 mei 2017
    Ziet er leuk uit
    Foto,s komen wel door
    Fijne vakantie verder
  2. John:
    21 mei 2017
    Hallo Jan en Arda, goede berichten uit Frankrijk en hopelijk wordt het nog veel beter, nog veel fijne weken
  3. Kees en Geeske:
    23 mei 2017
    De foto's komen prima aan. Hier is het inmiddels ook mooi weer en de verwachtingen voor de komende week ziet er ook goed uit. Ons huis staat inmiddels op Funda en we kunnen concluderen dat het storm loopt. Gisteren was het open huis van 17.30 tot 19.00 uur en zijn er vele bezoekers geweest. De makelaar verwacht dat er nu geboden gaat worden, spannend ! lieve groet van ons
  4. L.B.Harteveveld:
    25 mei 2017
    Hallo Jan en Arda,Zitten jullie in de pyreneen,kijk uit voor lammergieren en riviertjes! nog steeds geen regering wel vacantiegeld! wij zijn nog niet naar de camping. gr. Leni en Loek.