Bidart 2

16 juni 2017 - Camping sunelia les 3 vallees, Frankrijk

Zaterdag,

Het werd vandaag inderdaad weer prachtig weer.

We zijn na de koffie met de auto naar St. Jean de Luz gereden en hebben de auto in een parkeergarage geplaatst.

Vlak bij de boulevard kwamen we boven en het was daar supergezellig druk, vele wandelaars en badgasten op het strand.

De leukste badplaats die we tot nu toe gezien hebben.

Na een wandeling over de boulevard en wat winkelstraatjes hebben we heerlijk geluncht bij een Italiaans restaurant.

Na de lunch nog wat lopen en daarna terug naar de camping en even later in het zwembad verkoeling gezocht.

Zondag,

Vanochtend wat bewolkt, rustdag.

Toch vanmiddag naar het strand gelopen, zeer hoge golven, een natte broek opgelopen en ook mijn sandalen nat.

Maandag,

Vandaag besloten om morgen naar Argeles-Gazost te rijden en daar een paar dagen te blijven , dus vanmiddag opruimen en morgen vertrekken.

1. Kees en Geeske:
    18 juni 2017
    Overal kom je ze tegen die Amersfoorters zelfs in Lourdes. Leuk al die belevenissen en goed weer steeds. Hier is het ook warm en morgen krijgen we een tropische dag, oftewel Hilly is er maar druk mee al die tuinen te sproeien. Gelukkig is het haar hobby, groetjes van ons.
  2. Mariette van Velzen:
    19 juni 2017
    Wat een geweldige foto's !!
    Geniet nog maar lekker
  3. Hilly en Meeuwes.:
    21 juni 2017
    Haha, jazeker is het mijn hobby!
    Maar...we genieten ook wel van dit mooie weer!
    Leuk, dat jullie Lourdes bezocht hebben. Bijzondere bestemming.