Deel 9 Vakantie 2023

23 juni 2023 - Verdun, Frankrijk

Woensdag, 21 juni

Vandaag gaan we Verdun weer eens bekijken.

Met de fiets langs diverse oorlogsmonumenten richting centrum. De fietsen gestald en wandelen door Verdun, ook de kathedraal daar bezocht, was klimmen geblazen. Uiteindelijk ip een terrasje aan de Maas een drankje besteld.

Later op de dag enkele regen buien gehad.

Donderdag, 22 juni

Vandaag zou volgens de buienradar een natte dag worden, het viel in het begin nog wel mee maar later kwam de regen dan toch, wij hadden afgesproken niet te gaan rijden vandaag vanwege die nattigheid onderweg.

Morgen is het weer beter, dus blijven we nog een dag. Na de lunch een kleine wandeling gemaakt maar al snel haalde een bui ons in en konden we gelukkig schuilen onder de overkapping van een restaurant. Toen het even later droog was snel weer terug gegaan.

Op de camping terug zijn we maar vast begonnen met opruimen en inpakken van de luifel en stoelen etc. Het is allemaal droog op zijn plek gekomen.

Vrijdag, 23 juni

Vanmorgen vertrokken vanuit Verdun en opweg naar Nederland (jammer) we gaan naar camping Oosterdriessen in Eijsden en blijven daar een nachtje extra en gaan zaterdag per fiets Maastricht in en zaterdagavond gaan we bij Edwin en Angelique en Fabian een kopje koffie drinken.

En gaan dan zondag 24 juni opweg naar huis, en dan zit deze vakantie er weer op.

We hopen dat jullie het weer leuk gevonden hebben, ons dagelijkse gedoe tijdens deze reis en groeten jullie tot een volgende keer.

Slot, Einde, Fini

1. Eef Keizer:
    23 juni 2023
    Bedankt voor alle verslagen en een goede terugreis.
  2. Ingrid:
    23 juni 2023
    Leuk dat we mee konden genieten van jullie vakantie. Jullie hebben het heerlijk gehad. Leuke plaatsen bezocht en mooie foto's geplaatst. Geniet nog van jullie laatste dagen in Limburg
  3. Hilly en Meeuwes.:
    Hallo Arda en Jan.
    Heel fijn, dat jullie zo genoten hebben van de vakantie.
    Steeds alles meegelezen en de foto's bekeken, zo bleven we mooi op de hoogte.
    Morgen nog lekker fietsen door Maastricht. Ook een leuke stad. Tot slot nog even op familiebezoek.
    We hopen jullie zondag weer te zien.
    Hartelijke groet van Meeuwes en Hilly.
  4. Edwin Viester:
    24 juni 2023
    Tot vanavond 😀
  5. Greet Gillissen:
    25 juni 2023
    Jan en Arda.Bedankt voor de leuke verhalen en de mooie foto,s.vond het leuk om het te lezen