Deel 10

26 juni 2022 - Amersfoort, Nederland

Donderdag, 23 juni

Zelf maar weer eens gebeld met Ford Assistance wat de status van onze auto is.

Voorlopig nog niet gerepareerd, dus krijgen we een vervangende auto, een Volvo CX60, die ik moet ophalen in Brive, een stad hier bijna 80 km vandaan.

We hebben een taxi besteld voor 13.30 uur en gaan dan de wagen ophalen. Op de terugweg naar de camping moeten we het kentekenbewijs nog inleveren bij de garage waar onze auto nu staat, zodat die op transport naar Nederland gepland kan worden.

Dan gaan we morgen op de terugweg.

Vrijdag, 24 juni

Vanochtend met regen de boel opgeruimd, aangekoppeld en vertrokken.

We hebben tot Limoges aardig wat regen gehad, eenmaal op de grote weg, de A20 (Dit deel tolvrij) kwam de zon tevoorschijn. We waren op weg naar Auxerre maar later op de dag besloten we verder door te rijden tot camping vlak bij Troyes die we op de heenreis ook bezocht hebben. Het was er nu aanzienlijk drukker dan zo’n 6 weken terug.

Zaterdag, 25 juni

Opweg naar camping in Manhay in België, de laatste stop alvorens morgen dan thuis aan te komen.

De rit verliep uitstekend en we kwamen rond half vier op de camping aan.

We hebben heerlijk kunnen dineren met de nodige glaasjes wijn en daarna voor de laatste keer in de caravan geslapen.

Zondag, 26 juni

De laatste etappe van onze rondreis door Frankrijk 2022.

De rit via Luik en Maastricht naar Amersfoort.

Een drukke tocht met vele auto’s vooral in Nederland ondanks de zondag.

Maarwezijn weer thuis en hebben ondanks de vele problemen toch genoten.