Vakantie 2019 nr. 10

1 juli 2019 - Mesnil-Saint-Père, Frankrijk

Zaterdag, 29 juni

Opnieuw een snikhete dag in het vooruitzicht, maar ja het zwembad is in de buurt. Vanmorgen vroeg om vijf uur sprongen een paar jongens in het zwembad en gingen met een bal overgooien, na een half uur was het weer stil, wie het geweest zijn weet nog niemand.

Verder in de middag tussen de zwembeurten in naar de fenomenale voetbalwedstrijd Nederland - Italië 2-0 gekeken, tof voor die meiden.

Het terrein hier voor de camping staat vandaag weer helemaal vol met geparkeerde auto’s. Vanochtend om half tien zaten de eerste al op het gras en of op het strand.

Zondag, 30 juni

De laatste dag hier in Mesnil, opnieuw een warme dag, dus vaak naar het zwembad om af te koelen, in de middag de formule 1 met Max bekeken via Canal + hier in de kantine.

Maandag, 1 juli

vertrokken van Camping l’Orient du Lac en opweg naar onze begin camping in Malempre, het was vandaag aanzienlijk beter met de temperatuur en zeker met dat stuk rijden ging het beter.

Morgen naar huis via Luik en Maastricht en dan zit onze vakantie er op.

Dan schort nog het schoonmaken van de auto en caravan en opruimen van de vuile was etc.

En dan bedenken wat we volgend jaar zullen doen.

Wordt niet meer vervolgd!

1. Mariette van Velzen:
    Goede reis naar huis !
  2. John:
    1 juli 2019
    Hoi Jan en Arda, ik wens jullie een goede en veilige terugreis, tot ziens in Amersfoort.
  3. Eef Keizer:
    Goede reis!
  4. Hilly en Meeuwes.:
    Goede terugreis.
  5. Mirjam:
    2 juli 2019
    Welkom thuis.. wat hebben jullie een goede en mooie reis gehad!
  6. Gert en Ingrid:
    2 juli 2019