Najaars-vakantie 2019

26 augustus 2019 - Les Abrets, Frankrijk

Op veler verzoek overstag gegaan om toch maar weer een verslag te schrijven van onze reis aug.-sept. 2019

We zijn vertrokken op vrijdag 23 augustus 2019 na de koffie en op weg gegaan richting Limburg, via Luik naar onze eerste stop camping Moulin de Malempre in Manhay zo’n 50 km onder Luik aan de E25.

Na een heerlijke maaltijd in het restaurant van de camping en daarna slapen. Veel geluid van de dichtbij gelegen snelweg E25. De volgende morgen ( koud, 12 graden) weer verder naar Vesoul.

Daar aangekomen was het ondertussen 30 graden geworden een heerlijk koud pilsje en kijken wat we de volgende dag zullen doen.

Na een stukje gewandeld te hebben bij het meer hebben we beter geslapen, totaal geen autoweg in de buurt.

Op weg naar Camping Coin Tranquille in Les Abrets, daar kijken we of we daar langer zullen blijven of verder trekken naar het Zuiden.

Wij zijn daar na een lange zeer warme rit aangekomen en hebben een fijne plaats uitgezocht en blijven hier een paar dagen.

Wat ons opviel was dat het zwembad een enorme uitbreiding heeft gekregen, alles is vernieuwd, heerlijk warm water en een overdekt deel erbij.

We hebben heerlijke pizza gegeten en zoals gewoonlijk zat het restaurant tjokvol, het was dan wel zondag.